Bellen en gebeld worden. Soms is dat al voldoende. Vaak is er behoefte aan meer. Bijvoorbeeld een antwoordapparaat als uw even niet bereikbaar bent of misschien is het handig dat collega’s niet met een mobiel nummer naar de klanten bellen. Vrijwel alles is mogelijk. Samen kijken we wat er bij uw bedrijf past.
Veel bedrijven zijn gestart met een mobiel telefoonnummer. Een vast telefoonnummer was vaak minder goed bereikbaar of werd doorgeschakeld naar het mobiele toestel. Naar mate het bedrijf groeit, wordt de behoefte aan meer opties vaak ook groter. De kans dat een mobiel toestel in gesprek is wordt groter en misschien is het toch wel handig om te kunnen doorverbinden naar een collega.
Envodi is gecertificeerd 3CX partner. Hierdoor kunnen we voor elke bedrijfsgrootte de juiste oplossing leveren. Door de gunstige prijsstelling en schaalbaarheid is deze zelfs voor bedrijven vanaf 1 gebruiker al interessant, maar zijn ook meer dan 100 gebruikers geen probleem. Een aantal voorbeelden van de functionaliteiten: bellen met het vaste nummer d.m.v. een mobiele app, automatische schakeling naar de voicemail en zichtbaarheid of collega’s aanwezig zijn. Bellen is mogelijk via een fysiek telefoontoestel , via de softphone op uw Windows of Apple computer of via de app op uw mobiele toestel. Ook is het mogelijk om uw mobiele telefoonnummer volledig te integreren met de telefooncentrale. Hierdoor belt u met het vaste telefoonnummer zonder gebruik te maken van de app. Door het gunstige licentiemodel betaald u niet voor elke optie, maar alleen voor het aantal gelijktijdige gesprekskanalen wat u nodig heeft. Tot 10 gebruikers is de licentie zelfs gratis en betaald u alleen voor het telefonieabonnement.